Nytt Godis

Tänkte bara slänga upp en bild på ett par saker som kom med posten förra veckan, väldigt efterlängtade!



Underbara Powderazzi från Benefit (som nu används varje dag), och ett highlightingpuder från Bourjois som är fint, luktar gott men tyvärr inte syns alls på huden.

I paketet fanns även Too Faceds tredje Glamour to go-palett, som kom med den senaste Marie Antoinette-inspirerade kollektionen. Tyvärr var dock nästan hela paletten krossad där den kom fram. Eftersom den är slut på Asos går den inte heller att byta in mot en ny, så det får nog bli Preen-paletten från Urban Decay istället nästa gång.
Jag kommer alltid att sörja Too Faceds lilla pocketpalett som jag jobbigt nog suktat efter i ett par år, men Preens skuggor Flash och Mildew gör det lite lättare att sätta plåster på såren.


Och som sista tillägg väntar jag nu ett paket med inte mindre än 21(!!) saker från NYX som jag köpt av en tjej på mitt favoritforum, längtar verkligen efter det! Där i finns bland annat fem läppstift, och två Jumbo Eye Pencils som finaste Viola använder flitigt. Mycket av sakerna är även lila, och det passar perfekt eftersom det råkar vara min nya hårfärg!


(psst, har även en EOTD i orange och svart som åker upp när jag orkar, hann få en bild innan kameran dog!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0