Blogga?!

Välkommen, välkommen.
Mitt namn är Ulrika, men i folkmun kallas jag kort och gott Ullo.
Jag tycker väldigt mycket om att skriva, och ibland har jag tänkt "fan, det här låter ju som ett blogginlägg :(", så jag tänkte "äh, fuck it, JAG SKAPAR EN BLOGG!"
Nog om mina tankar. Sommarlovet har precis börjat, så jag kommer nog ägna en hel del tid åt att skriva här. Mestadels lär det handla om vad jag gör om dagarna, mina tankar om saker, och så kommer jag skriva en helvetes massa om SMINK!
Jag utbildar mig till nätverkstekniker, men det kommer inte att stoppa mig från att gå Make Up Artist-utbildning någon gång i framtiden.

Nu ska jag sätta på mig min fiiiiinfina sommarklänning (trots att det regnar), slå på några låtar med Mew i Itunes och sätta mig i fönstret och röka en cigarill som min aningen jätteskumma pojkvän impulshandlade imorse.

Så fort jag är klar med den sysslan kommer mitt första seriösa inlägg här, hohooo.

babai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0