Regn och rusk

Hela dagen har jag gottat mig åt att regnet fullkomligt öser ner i stockholm, medan vädret här har varit ganska bra. Men nu förstördes det, eftersom regnet börjat falla även i Uppsala. Usch och fy, jag som ville sitta vid vattnet och mysa.

Min väninna är seg, så jag sitter fortfarande och ugglar. Dock kommer pojken min hem snart, så jag lär ta med honom när hon väl kommer hit. Kommer bli sådär mysigt smörigt och dubbeldejt-igt, hoppas jag!

Snart ska jag måla läpparna igen, eftersom jag inte har något bättre för mig just nu. När fönstret var öppet flög det fram ett bi och satte sig vid kanten av det, vilket resulterade i att jag fick panik och ringde pojkvännen och frågade vad jag skulle göra. Min rädsla för flygande insekter sträcker sig ända från nyckelpigor till getingar, jag är alltid lika rädd för att de ska "attackera" mig. Jag vet ju att de inte är farliga, men ändå förvandlas jag till världens mes så fort de är i närheten.

Nu ska jag lägga lite foundation på läpparna för att ljusa ner dem lite (inte i fjortis-kvantitet) och sedan lägga ett ljusrosa gloss och lite glitter över så att de blir lite nude/persikofärgade.

Nu fick jag även sms från Sosso som sa att de är här runt 16, då bär det av ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0