Vad är det med folk?

Grannen har spelat smörmusik hela eftermiddagen. Förut var det Michael Jackson, nu är det "jag tycker om när du tar på mig" med Per Gessle. FYYYYYY! Han sjunger med i låtarna också, hör jag.

Pojken min åkte till stockholm på ett Shuffle meet imorse, och har ännu inte kommit hem. Dagens korta promenad tog mig till Ica som ligger ca 100 meter bort (om ens det) där jag köpte jordgubbar och vaniljglass att överraska honom med när han kommer hem. Jag skickade ju trots allt med honom nycklarna till min lägenhet så att han skulle kunna hämta min mobilladdare, så det förtjänar han.

Förresten så skiner solen nu, så promenaden togs med bara ben och världens finaste kilklackar från DNA. Nu ska jag dricka lite vatten så att jag inte får migrän, öppna fönstret för att få in lite ljus och sätta på musik så att jag slipper höra grannens. Nu tror jag mig höra den där "Allting kan gå i tu, men ett hjärta kan gå i tusen bitar" eller vad de sjunger. Hur smörigt kan det bli?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0