Jag har träffat Bjooti!

Det var ett tag sedan det damp ner ett nytt inlägg här i bloggen, men nu känns det faktiskt som att det är dags!
Igår träffade jag nämligen två av mina favoritbloggerskor, samt ett par andra trevliga damer!

Anledningen var Bjootis spännande skattjakt. Jag klurade ut alla ledtrådar, enbart för att komma dit och få veta att vinstpåsarna redan försvunnit till några som varit där lite för tidigt! Jag gråter inte för det dock, eftersom det urartade till en otroligt mysig fika och pratstund med Katarina, Sanna, Annahita och Glamqueen! Det pratades om smink, bloggar och lite annat mellan himmel och jord. Katarina lovade även tröstpris till oss som kom i rätt tid, så det ska bli spännande att se vad som kommer med posten sen!



I övrigt rullar livet på som vanligt. Jag fortsätter med en av mina favoritsysselsättningar, nämligen att hitta alternativa ögonprimers. UDPP ligger i min vanliga arsenal, men det hindrar mig inte från att testa mig igenom resten av den klibbiga djungeln. Jag testar allt från skuggkritor till krämskuggor, och just nu ligger turen på Visions V* Creamy Eye Shadow från Oriflame. Den finns i vit, grön och lila, och det är de två förstnämnda som hittat hem till mig. 

Hittills är jag nöjd med dem, dock har de bara testats på hemmaplan ännu. Den vita ligger just nu över en blågråskimrig skugga som min väninna köpte till mig på sephora när hon var i Prag, så det blir dubbelt test för min del.


Nu ska jag springa och brotta ner min pojkvän som vill lyssna på dålig musik och störa mig, men jag ska försöka bättra mig när det kommer till bloggandet så att jag har något att titta tillbaka på när jag nått mina drömmar.

Sega kramar, Ulrika.

Kommentarer
Postat av: annahita

oh, jag är också så himla nyfiken på tröstpriset! haha. nästan så att man sitter och väntar vid postfacket. haha.

2009-11-12 @ 14:32:56
URL: http://whinar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0